vem borde ordna upp sitt liv?


självklart ska dessie OCKSÅ ge igen. om hon nu skriver att hon inte vill bråka osv , varför inte bara skicka den där texten till paow , och då menar jag bara paow , inte lägga upp den på sin blogg där 30.000(?) andra kan läsa.

desutom reagerade jag på att hon tycket att paow skulle "ordna upp sitt liv".
jag försvarar verkligen inte paow , hon borde ordna upp sitt liv. men att dessie är den som säger det är bara skrattretande med tanke på att hon inprencip lever i exakt samma sits som paow med skola , beteende osv.( iaf vad jag uppfattar det som )  


Kommentarer
Postat av: adina

helt rätt ! (Y)

2009-09-09 @ 20:05:44
URL: http://adiinaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du ska försöka få till lite mer stil och klass på den här bloggen om den ska lyckas. Än så länge är den mycket ointressant och helt enkelt amatörmässigt gjort. Du borde också få till bättre överskrifter och skriva på ett mognare sätt.

2009-09-09 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0